bobos

Direktlänk till inlägg 25 september 2008

Lite eftersmak av sommaren!

Av Lena - 25 september 2008 22:14

Dagens Vilmer mening kom direkt imose:

L. Vilken jacka ska du ha?

V. Eh...vill ha kavajen mamma eller?


Efter dagis tog vi en runda i vagnen inom affäern och köpte kex, sen satt vi ute och fikade i trädgården, det kändes som sommar (nästan!).


På kvällen kom Zara, Ängla och Mimi på besök! Jätteskoj! Ängla går på samma gympa som Vilmer så de känner igen varandra. även om Ängla är ett år äldre och att Vilmer gör exakt allt hon gör så hade de skoj ihop!

Ja, jo kvällen kumde ha slutat på akuten. Barnen hoppade i soffan och Vilmer vet att man inte får hoppa där (även om han gör det ändå ibland) så han säger hoppa sängen. I våra sängar får han hoppa. Så jag sa att de kunde gå upp och hoppa. De knallar upp och sen höra jag båda barnrn ropar Lena och det låter som de är i garderoben. När jag kommer upp hänger de båda ut igenom vårt sovrmsfönster och säger att de tittar på stjärnorna. Kan inte beskriva rädslan, vem vet hur det hade gått om de trillat ner? Vet att Vilmer kan inte öppna fönstret men nu är det särrar på!

Men förutom det så var det skratt och lek! Vilmer la sig halv 10 när de åkt hem, gissa om han var trött?  : )

 
 
zara

zara

26 september 2008 09:45

tack för att vi fick komma. Det var super mysigt.
Vi får göra det lite oftare! :)
Kram

http://www.zara82.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards