bobos

Direktlänk till inlägg 23 juli 2010

Torsdag och fredag!

Av Lena - 23 juli 2010 20:28

Nu är det dags att ta tag i vår stensättning!


Igår torsdag drog vi upp alla Ölandstenar! Vill du eller vet du någon som vill ha dem hör av dig! Vi ska lägga ut dem på Blocket!

  


Fredde var så duktigt och grävde och grävde! Jag grävde och när Emmalisa vaknade slog jag huvudet under räcket och fick världens bula! Sen blev det inget mer grävande för mig! Vilmer var så duktig och bar stenar och grävde! Ihärdig!

     


Jag och barnen åkte och handlade på Maxi, Vilmer ville ha sina flipp flopp, kolla in Emmalisa hur sur hon är för att hon inte har några flipp flopp!

   


På kvällen åt vi kycklingsallad och sen åt vi glass, godis och kollade på Snabba Cash! Mycket bra!


Idag fredag!


Jag och Emmlisa, Karolina och Elin åkte hem till Therese och Bella! Kul att ses! Tyvärr kom inte Elin med på kortet!

    


Tyckte Emmalisa var väldigt tyst och bara var. Hon var jättetörstigt och somnade i bilen hem!


Medans pojkarna grävde klart hålet under trappan....

    

 ...så bakade jag pizzabullar!

Vilmer kom in och penlsade dem!

  

  

Det blev ju jättefint väder så vi satt ute under trädet och fikade!


När Emmalisa vaknade hade hon 39,5 i feber! Vi misstänker att det är den sista tanden som ska igenom.....


Vilmer ville bada så vi fyllde poolen, Emmalisa kände för en stund när Alvedonen kickat in att hon ville bada....men sen orkade hon inte!


  


  

Hon piggnade till och åt lite kvällsmat men somnade fort sedan!


Fredde grävde och fixade på baksidan av garaget där vi också ska stensätta!


Nu ska vi se Bröllopsfotografen, äta godis och glass....favorit i repris! : )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards