bobos

Alla inlägg under augusti 2012

Av Lena - 31 augusti 2012 19:03

Igår kväll spelade Fredde i Tivoliparken, Farmor och Farfar hade barnen när medans jag äntligen kunde köra ett crossfitpass. Tack!
Så fint med Fredagsmys. Fredde spelar konsert nu på kvällen och vi andra tre börjar mysa nu!
Godis, ost, vindruvor och Harry Potter!

Av Lena - 30 augusti 2012 17:35

Av Lena - 30 augusti 2012 16:51

Vilmer och hans klasskompisar i ettan har gjort fina båtar på stenar!
Äntligen har jag bestämt vinterjacka till Emmalisa!

Av Lena - 29 augusti 2012 17:58

Farmor och Vilmer har haft mys i eftermiddag och Farfar hämtade Emmalisa på dagis.
Jag passade på att åka till teatern och dansa lite med Ola, Marcel, Jenny och Emil.
Efter åkte jag till Farmor och Farfar och åt god middag!
Älskar att solen visar sig på seneftermiddagen!

Av Lena - 28 augusti 2012 21:35

Tiden bara springer iväg...
Idag insåg jag att Vilmers skaljacka är för liten och fick springa till stan på lunchen och köpa ny jacka och byxor! Hösten är här!!!
Mormor och Morfar hämtade barnen och passade dem när jag var på teatern för kollationering, fotografering, lite vin och ost! Tack för hjälpen!
Scenografen Jens visade en miniversion av scenen!
Så imponerad av att de sitter och gör allt i miniatyr!
På bilden ser det ju ut som det är verklig storlek!!

 

Av Lena - 26 augusti 2012 19:59

En helg fylld med Cats!!
Såååå kul och aldrig förr har min lust att stå på scen och dansa varit så stor som nu!! Får vara nöjd att jag får dansa med katterna nu! Så rolig musik och dans ( såklart! )!
Igår hade Tilde kalas! Stor tjej nu, fyller ju fem! Vart tar åren vägen?
Jag kom lite senare och åt av den goda maten och tårtan.
Nu soffläge och godis! Löv it! Sååå svårt att motivera mig att sluta!!

Av Lena - 24 augusti 2012 21:01

Hann med en tur på stan efter jobbet! Hittade 4 tröjor till mig och byxor till barnen! ; )
Guldkanten idag blev när barnen lekte med kompisar här hemma och sen skulle de alla fyra gå hem till dem...
Vi kom då på att äta kvällsmat på stan!
Härligt att få äta och prata ostört!

Av Lena - 23 augusti 2012 20:10

Ja, vem vet när jag bestämt vilken jacka det slutligen blir....
Hittade en annan Scotch R 'Belle på nätet till Emmalisa som jag beställde. Fick lämna tillbaka den jag köpte i tisdags...
Hittade sååååå fina Scotch and Shrunk ( till pojkar ) och Scotch R Belle ( till flickor) tröjor till Emmalisa och Vilmer. En fin dagistunika från How to kiss a frog fick följa med hem också.
Roligt att det satt en mask eller spelkort på kläderna!
Jag kände ren och skär glädje när man hittat saker man känner in i hjärtat för och sen dessutom bär dem med sig i en kasse!!!
Vilmer är mindre glad för att prova. Dusch och sen pyjamas. Får prova imorgon.
Båda barnen är lite trötta efter skola/ fritids och dagisstarten. Idag var första eftermiddagen de också orkade leka med kompisar.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards