bobos

Alla inlägg under april 2013

Av Lena - 29 april 2013 10:38

I lördags var barnen och Fredde hos gamlafarmor Edit på kalas.
Jag och Tjejklubben (som vi så fint döpt oss till ) var på Tivoli i Köpenhamn!
Underbart väder och många glada skratt!!
Igår hade vi kalas för Fredde.
Vi kände det att vi har aldrig fixat så lite inför ett kalas som detta!
Vi köpte supergoda smörgåstårtor med brie och soltorkade tomater från Duvanders. Kan jag varmt rekommendera!
Fredde valde sedan prinsesstårtor! : )
Tack alla som kom och firade Fredde.

Av Lena - 26 april 2013 22:22

Idag firade vi att Farfar ska fylla 60 år!!
Grattis!!

Av Lena - 24 april 2013 23:01

Så glad och duktig våran Emmalisa är!!
Isabell och jag åt godis när vi tittade på C4-gymnasternas uppvisning!
Alla tjejerna i gruppen var jätte duktiga.
Tack Farmor, Mormor och Morfar för ni kom och tittade!
Vilmer var sådär road av 24 inslag av dans och gymnastik! ; )

Av Lena - 19 april 2013 23:47

Härligt att få skratta med härliga kollegor!!! : )

Av Lena - 16 april 2013 22:07

Inga ord kan beskriva vårkänslan! Folk börjar greja i trädgårdarna, det luktar grillning, man känner värme i luften! Underbart!!
I söndags efter gympan lekte Vilmer med Adde och Emmalisa med Tilde. Fredde och jag kollade vitvaror och sedan bytade vi däck och fick årets första grillade korv! Ååå vad gott det var!!!
På kvällen så träffade jag Malin som tyvärr flyttat! Mycket skratt och nya planer och mål! Love it! Om 5 år.... Då får vi se hur det gått! Ha ha fint vi gestaltar detta på bilden va?
Barnen var nere hos Elliott och Emander och lekte,
Emmalisa var duktig på genrepet av gymnastikyppvisningen, enda problemet var att halv 7 sov hon i soffan och nästa onsdag börjar uppvisning halv 7!

Ikväll fick vi ett ryck på jobbet att gå och titta på En idéhistorisa med Jesper Rönndahl och Josefin Johansson på teatern ! Fantastiskt roligt och bra!!

Av Lena - 13 april 2013 20:45

Grattis på din namnsdag Vilmer! Arthur är ett jättefint namn som Vilmer heter efter Freddes Morfar.

Igår var jag och Lööw ute och åt. Härligt! Vi avslutade med att gå på bio och såg en mycket stark film, Jagad. Vi och hela salongen snyftade när filmen var slut.

Idag lördag har två små gymnaster ( Emmalisa & Tyra) tränat med Tove, medans jag och Jönsson tränade de stora gymnasterna.

Nu är det kompisar som gäller för våra barn. Emmalisa hade Bella här och Vilmer hade Noah här. Huset fullt.... sen var huset tomt....Då började jag rita upp kök! : ) Svårt att inte... : )

När alla barn var upphämtade så var där ingen luft i bakhjulet på lilla bilen. Oops! En snäll kille på Preem hjälpte till att hitta skruven i däcket!
Jo, då vet man vad man ska göra imorgon!

Av Lena - 12 april 2013 18:24

Ja, nu ligger vårt hus ute på hemnet.


Helt overklig känsla, så många hus jag tittat på där och nu ser jag mitt eget!


Nervöst är det! ?


Här kan du se huset:


http://www.hemnet.se/bostad/villa-5rum-egna-hem-kristianstads-kommun-prastallen-34b-4890297
Av Lena - 9 april 2013 20:59

Vilmer och Adde fick fina medaljer på gympa från tävlingen för en månad sen. Hela helgen har barnen lekt med Adde och Ella. I lördags kväll var Lisa, Tobbe, Ella, Alfons och Hedda hos oss! Hade så mycket att prata om att jag glömde fota! Hedda och Vilmer dansade framför tv... Underbart!
Vilmer har tappat sin första tand! Varit lös i nästan ett halvår, Vilmer har vägrat att "vicka " på den...så ja, det trillade ut! Tandfen besökte Vilmer på natten!
Vi har städat och fixat för fotografering av huset, en sneakpeak...
Barnen har klippt sig! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards