bobos

Alla inlägg under februari 2015

Av Lena - 22 februari 2015 22:28

Efter att Emmalisa blivit frisk från sin förkylning började jag hosta. Inget aktivt, sportigt & träffa massa vänner - lov som vi brukar.
Ja, barnen har haft fullt upp & lekt, sovit över & lekt igen.
Vi har hunnit med fina skogsturen med Sigge.
En sväng bara Vilmer & Jag, en tur med familjen Medailleu/Fredriksson.

Bio, jag & Lööw såg Fifty shades of Grey. Helt ok, jag har inte läst böckerna så det var faktiskt Lööws val.
Jag, Vilmer, Adde, Emmalisa & Emilia var på Paddington. En söt, sorglig & rolig film.

Tips från coachen mot hosta & förkylning D-vitamin.
Hoppas på under.

Sova över, leka & hjälpt till i köket har barnen gjort. Fredde & Farfar har byggt hyllor, så nu är det ordning i källaren.

Vad har Sigge haft för sig? Varit på fritids & hämtat barnens kompis, lekt med grannhunden Nicke, suttit & väntat på olika ställen där man kan titta ut...bara för att skälla när något eller någon rör sig utanför : )
Och nej han får inte vara i soffan eller uppe på den.

Imorgon börjar jag träna med PT, vilket innebär inget godis. Klart jag får äta vad jag vill, men jag vill ju se resultat!!!! Bara att tagga igång & ge max!

Av Lena - 15 februari 2015 20:27

Barnen var på varsitt kalas & sedan var vi alla fyra på middag hos Farmor & Farfar.

Vi bjöds på en mycket god buffé, efterrätt & semlor.

Efter dansen gjorde Emmalisa & Emilia muffins. Sedan blev det show med dans & sång som vanligt : )

Älskade lille Sigge!!!!

Av Lena - 5 februari 2015 20:44

Jag fick som styrelsemedlem i C4- gymnasterna gå på Kristianstads idrottsgala. Jennie, Malin & jag hade kul : )

Härliga minnen från högstadiet kom när Niklas spelade.

Emmalisas kompis Emilia har kommit hem från långsemester & tjejerna hade fullt upp, först dans, fika, lek & sen mer dans i fina klänningar.

Emmalisa blev nerputtad från ett lekhus på skolan & hamnade på barnakuten. Inget livshotande som tur var. Hjärnskakning har många överlevt. Emmalisa undrade hon skulle ha bandage runt huvudet som Madicken fick : )

Avslutar lite mer glatt på en bild på sjusovaren Sigge : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards