bobos

Alla inlägg under mars 2015

Av Lena - 30 mars 2015 14:13

Förra helgen firade vi Morfars födelsedag. Min mobil är full med bilder & måste tömma den för att kunna ta nya. Har därför inte blivit så många bilder tagna.
Bilden på Morfar är från i fjol, men tycker han ser precis ut så även i år :)
Sigge med sin kusin Milo.


För ett år sedan var jag i Wales, i år fick vi besök & det blev både vin & god mat flera kvällar.
Emmalisa älskar fixa & pyssla, här har hon gjort våfflor på våffeldagen.

Härligt med folk i stan & vårfina saker i butikerna. Farmor & jag gick nästan 5 timmar.
På kvällen kom Franc, Daniela, Adde & Ella hem till oss, mysigt!

Medans Emmalisa & Emilia dansar så tränar jag i gymmet. Helt folktomt...underbart!
Playtime!!

Vi gick upp till gallerian för att testa Yogiboost.

Det var gott, men tror att hela grejen är att man kan & får själv plocka på vad man vill.

Av Lena - 20 mars 2015 21:12

Här är ett fint slöjdverk som Vilmer gjort i skolan.

Sigge behövde klippa av hans valppäls.

Han fick även träffa sin syster Lykke, sin mamma Elsa. Även Ingrids andra hundar Mitsy & Stella fick vara med.

Sigge kommer inte se ut såhär efter nästa klippning : )

Av Lena - 16 mars 2015 12:45

Hej! Det var ettag sedan jag skrev här : ).
Så skönt att våren börjar smyga sig fram. Sigge gillar att vara i solen.

Förra helgen var vi nere i Malmö med Lisa & Tobbe. Vi såg American Idiot.
Väldigt bra!

Hur går träningen? Jo den går finfint! Här är en bild som togs förra veckan. Reklam för PT.

I fredags var jag i Malmö på Högskolan & när jag kom hem blev det god fredagsmiddag & mys hos Farmor & Farfar.

Vi har i helgen besökt en skola som som Vilmer kanske ska gå på.
Vilmer & Elliott.

På lördagen blev det bubbel, middag & Peter Pan.

Söndagen bjöd på gym, dans & IKEA.
Färgglatt : )

Av Lena - 4 mars 2015 20:23

En helg flög förbi fortare än fortast.
På fredagen var vi hemma hos Andy & Karolin. Gott, mysigt & roligt : ).
Barnen lekte, killarna ville busa & tjejerna spela musik.

På lördagen hade vi audition för Trollkarlen från Oz. Jättekul!

På kvällen träffades vi några tjejer hos Carolina, drack bubbel & fnissade & åt på Bar-B- Ko.

Vilket gjorde att jag var ganska trött på Vilmers morgontidiga tävling i Åhus.
Pojkarna var jätteduktiga & klippte bronset.

Inget godis nej....funkade jättebra tills i söndags när jag var trött. MEN jag klarade det : )
Just nu är det träning, magrutor, resor & inredning som trängs om plasten i mitt huvud.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards