bobos

Alla inlägg under april 2015

Av Lena - 26 april 2015 11:25

Med underbar vårsol i vackra Skåne tillbringades söndagen i Baskemölla på valpträff. Promenad, korvgrillning, tipsfrågor, fika & utställningsteäning.
Om vi kommer ställa ut Sigge blir det en valputställning nu i vår.
Trevliga hundägare & totalt 11 hundar.

Tre av valparna var extra lika.
Sigge, Himla & Iris.

Vem är Sigge?

Mitt fadderbarn Emelie som jag även är Gudmor till konfirmerades igår.
En fantastisk tjej som visade upp sina talanger i teater, tvärflöjt & sång.

Av Lena - 17 april 2015 21:33

Har ju tränat en hel del på sista tiden.
Känner mig väldigt stark!
Dock inte färdig än...

Underbart med vårsol!

Förra lördagen tränad jag & Jönsson för Tanja! Sååååå grymt!
(Körde ett pass för henne även i söndags i Åhus ; )

Efter det åkte vi till Malmö & tittade på Flashdance! Otroligt bra!!

Idag har en kär vän till mig varit & hälsat på oss & Sigge : )
Charlotte & jag har gått i samma klass i många år & tränat konståkning ihop.
Alma, Elis & Pella hade kul med Vilmer & Emmalisa.

Barnen hade dansuppvisning : )

Av Lena - 6 april 2015 22:04

I fredags firade Jennie sin födelsedag.
Påskbuffé, söta barn & god tårta.

Påskafton, vi firade vi hos Farmor & Farfar.

Vi målade ägg & sedan åt vi god påskmiddag, ost & kex, fika & godis.
Ja, vi var jättemätta.

Påskdagen tillbringade vi hos Mormor & Morfar med Farmor & Farfar.
En härligt tur på Stenberget.

Vilmer & Emmalisa lekte Wild Kids.

Ännu en mycket god påskmiddag.

Ett oerhört lugnt påsklov för att vara oss. Det avslutades idag med att barnen lekte med kompisarna ute i den underbara vårsolen.
Jag & Emmalisa har tittat till Emilias söta kanin Snövit några dagar.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards