bobos

Alla inlägg under maj 2015

Av Lena - 25 maj 2015 09:27


 

Av Lena - 25 maj 2015 09:23

Alltså! Maj, tid, sol, avslutning, uppvisning, kalas, grill, disco...you name it!
Allt på en gång : )

Tacos, en supergulliga Sigge & jag i 20 cm kortare hår.

Sommarkläder är inhandlade så nu kör vi på sol tycker Emmalisa : )

Mat & god mat!!!
Grillat är ju så gott!!
Sofie & jag hann luncha på stan innan en föreläsning förra veckan.
Frukost i solen är man ju inte bortskämd med : )

Valputställning.
Ja, inget för oss alls men följde med uppfödaren för att få ett utlåtande på hennes valpar.
Sigge kom tvåa och fick jättefint utlåtande.
Roligast tyckte jag det var att träffa Sigges pappa Helge & syster Lykke.
Det tog på krafterna så en välförtjänt tupplur fick det bli för både Sigge och mig.

Emmalisa var på kalas med finaste trädkojan i äppelträdet.
Vi andra tittade på Vilmers uppvisning!
Så duktig han var, det har hänt en hel del!!

Av Lena - 17 maj 2015 14:08

Nu var det redan maj & det är nästan sommar varannan dag.
Testade springa milen... tufft, men tog mig runt på 54.32 minuter. Nöjd, men hemskt att det är så tungt när man inte sprungit på ettag.
Att äta ute är ju sommarkänsla om något.
Sigge trivs som fisken i vattnet ute i solen.

Årets första glass!
Ha ha flera som undrar varför det är det så stor grej...kanske inte för alla, men för oss som äter x antal per sommar är den första speciell : P
Vi passade på att hälsa på Camilla, Marcus, Alexander & Felix i deras husvagn.

Så fint i Robins trädgårdsbutik.
Älskar den känslan hon hittat i sin lilla butik.
Åkte hem och åt grillat & annat gott hemma hos Farmor & Farfar.

Idag fick jag ett ryck & åkte med barnen till badhuset & simmade.
21 längder simmades & ingen är gladare än jag att båda barnen fortfarande kan simma : )
Trötta & väldigt hungriga.

Av Lena - 10 maj 2015 22:45


 

Farfar fick en fin hälsning på sin födelsedag.

Av Lena - 10 maj 2015 22:43

Just nu känns det som tiden går i veckor istället för dagar : )

Emmalisa & Tilde "fastnade" i bilen.
Mitt i gymnastiktävlingen fick vi åka & hämta Vilmer på gympan.

Ibland är Vilmer & Emmalisa riktigt syskontaighta : ) underbart!

Bus & läxläsning.

Hela vägen till IKEA sjöngs det & skrattades det i baksätet.

Lyckan var total att få 2 glassar : P

Av Lena - 6 maj 2015 21:34

Fredriks farmor Edith fyllde hela 90 år!
Vilmer & Adde hade sovit på läger i Ängelholm, vi hämtade dem & sedan på stort kalas.

Vi firade Freddes födelsedag.

Emmalisa hade gympauppvisning.
Glädje var temat.

Underbart när läxan går av sig själv.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards