bobos

Alla inlägg under oktober 2015

Av Lena - 29 oktober 2015 20:24

I helgen var vi bjudna på middag i Åsum innan vi såg Trollkarlen från Oz.

Emmalisa hade uppvisning i Gymnastik SM.

Jag var ju nere i Malmö i våras och var statist i Bron lll, i söndags var jag med : )

Jag & Lööw var på bio.....helt själva :)

Vilmer valde att klippa av sig sin långa lugg.

Lillsyrran fixar läppglans i väntan på att brorsan ska bli färdigklippt.
Lunch på BK.
Det handlades skor & Vilmer visar sina : )

Av Lena - 18 oktober 2015 20:48

Vilmer spelar trummor!

Förra helgen var jag & tjejerna på musikal, Trollkarlen från OZ.

Nyaste lilla tjejen Sigrid. Lisa & Tobbes lilla tjej. Hunden Gino har blivit en jättestor kille!!

Fredde & jag hade en datenight i Malmö. Tittade & lyssnade på Olof & Sven, Till häst genom Västerbotten! Vilken skrattfest! Mycket vin, god mat,hotellfrulle & shopping på det! Nice!

Av Lena - 4 oktober 2015 10:27

Premiär av Trollkarlen från Oz. Så bra & lyckad premiärhelg.
Ola & jag.
Melker & jag.
Premiärskål med Melker, Ola, Khira & Fredrika.

Jag & otroliga Denise som spelar huvudrollen Dorothy.
Jag & duktiga Mia skålar med Passion surprise som vi tycker att vi är värda : )
Klackar & bubbel är två måsten på premiär!!
Delar av gänget på Harry's sent på kvällen.

Martin som vanligtvis arbetar med ljud, gillar att fota & tyckte det var kul att fota mig när jag på olika sätt "jobbade" på teatern.
Här, sopar jag scenen på "vattenklipp" innan premiärskål nummer 2.

Vilmer, Emilia & Emmalisa njuter av sensommarsolen, skateparken & hemmakväll.

Farmor fyller år & Emmalisa tyckte det var en bra idé att klippa sig innan & få håret fixat.

Hurra för Farmor som fyller år.
Det bjöds på god mat, dryck, tårta & godsaker.
Tack!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards