bobos

Alla inlägg under juni 2016

Av Lena - 29 juni 2016 13:33

Idag plockades det en låda jordgubbar.
Jag hade de bästa plockarna med mig : ) det gick fort & precis när vi var klara & satt i bilen hem började det regna.

Av Lena - 28 juni 2016 19:40

Vilken midsommar! Den kommer vi sent att glömma.
Vi började med sillunch hemma hos oss.
Så glada vi är för vårt långbord : )

På eftermiddagen blev det bad för hela slanten.

Kvällen & natten var vi hos Lisa & Tobbe.
Grillat, Tapas & ostar mumsade vi i oss tillsammans med vin/ öl & jordgubbar.
Vi njöt i fulla drag av 28 grader klockan 21.00 på kvällen.

Vi satt ute hela kvällen.

Mysigt, gott, roligt & Mallorcavärme, precis som Midsommar ska vara.


Midsommardagen är det ju glass & bad som tradition.

Vilmer drar ut 2 av sina 6-års tänder.
Modig kille.

Av Lena - 20 juni 2016 15:47

Två fantastiska tjejer & fd. kollegor Marianne & Sofie & jag åt en otroligt god lunch på Bäckaskogslott. Jag skulle absolut kunna tänka mig bo här : ).

Ella fyller 11 år!
Underbart att gurkan med geléhallon lever kvar : ).
Svårt att fota tre på samma gång ; ).

Av Lena - 13 juni 2016 20:33

Solen visade sig från sin bästa sida, 24 grader i vattnet!! Stella badade för första gången, så häftigt att hundar bara kan simma så fort de kommer i vatten. Tilde följde med & njöt på stranden.

Vilmer har fått en ny cykel.

Fredde & jag njuter av dessa underbara sommarkvällar.

Martina & jag gjorde ett besök på bar-b-ko. Otroligt gott.

En riktig söndagsfrukost.

En ingefärsmojito blev det innan grillmästaren fixade kvällsmaten.
Väldigt gott!

Då var vi redan framme vid skolavslutning. Niorna hade en fin avslutningsmiddag.

Sommaravslutning 2016.
Det var synd att det var så kallt ute, tråkigt att fota inne.

En fin tradition är att vi som jobbade tillsammans för några år sedan alltid träffas & fikar på avslutningsdagen.

Alla familjen var ganska trötta efter sista skolveckan...

En härlig & sjukt rolig sommarfest hos Anders & Susanne.

Ett fat av lycka!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards