bobos

Alla inlägg under december 2016

Av Lena - 30 december 2016 21:40

Idag åkte barnen skridsko med Ella, Alfons & Hedda...& en massa andra kids med : )

Av Lena - 28 december 2016 23:48

   

Vilmer gick Lucia med sin klass för oss föräldrar.
Avslutning på gymnastik & Cheerleading för Emmalisa.


Vi klädde granen & drack lite glögg & mumsade på skumtomtar.

Julavslutning 2016.

På två dagar fixade vi alla julklappar & gjorde julfint i huset.
På lillejulafton är vi sedan ett par år tillbaka hos oss.
En enkel liten skinkmacka & sedan lite julgodis fick starta julen i år.

Julafton.
Mormor & Morfar kom & när vi drack glögg ringde tomten och sa att han var tvungen att åka hem med en av renarna som blivit sjuk, men han hann lämna en säck utanför dörren...

På kvällen kom Farmor, Farfar & Arne till oss.

Otroligt mycket mat...
Lite från Mormor & lite från Farmor & lite från oss...vi blev alla väldigt mätta : )

Vilmer fick spelet Boom boom balloon i julklapp.
En stor hit när hela sällskapet spelade.

Juldagen firas alltid hemma hos Mormor & Morfar.

Annandagen firas alltid hemma hos Farmor & Farfar.
Emmalisa har haft håret i olika flätor dessa juldagar, detta var en av dem.

Jag & Jennie tyckte vi var smarta som bestämde att vi skulle ge likadant spel till barnen i julklapp. Bean boozled (man får ta den bönan som pilen hamnar på, så vet du inte om den är väldigt god eller riktigt äcklig). Barnen tyckte det var superkul & spela.
Farmor bjöd oss andra på goda julgodisar.

Dagen efter annandagen hade Emmalisa gympaträningsdag i Landskrona. Jag passade på & träna bort lite av julmaten & träffa Therese på Väla några timmar.
På kvällen tittade hela familjen på Sällskapsresan, Emmalisa somnade medans Vilmer tyckte filmen var jätterolig. Det var nog vid 11- 12 års åldern man själv såg filmen för första gången.

En mysig eftermiddag i Bockeboda.

Lilla Stellas första jul...
Bild 1: Stör inte mig när jag kollar på Jul med Ernst.
Bild 2: Jag kan öppna mina julklappar helt själv.
Bild 3: Vilken fest att få äta allt som tidigare besökare tappat runt grillen.
Bild 4: Jag trivs bäst att sova i soffan när alla i familjen också är i soffan.

Av Lena - 11 december 2016 19:28

Kul fotojobb i Malmö : )

Julmiddag med jobbet.

Härligt häng med Lööw!
Julmysigt i huset.
Ville i ny frisyr.
En närbild på Stella!

Lusse & pepparkaksbak.
Vilmer gjorde ett fint armband på Maxi & med det visade han att mobbing inte är ok.

Min första Babyshower, för Hannas & Chris lilla knyte.

Julgodis & mycket bus hos Mormor & Morfar.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards