bobos

Alla inlägg den 4 mars 2017

Av Lena - 4 mars 2017 20:43

   

Jag jobbade tre dagar under lovet, vilket var extra kul att umgås med härliga elever & träna matte i 6 timmar per dag. Sedan var det skönt med ett par dagars lov.

Det kom lite snö & lite sol... underbart!

Mormor & Morfar kom med semlor. Barnen ville också bjuda på fika så Emmalisa gjorde en sockerkaka helt 

själv & Vilmer gjorde chokladbollar helt själv. Så duktiga!

Så kul att Stella så gärna vill vara medelpunkten : )

Emmalisa tränade extra mycket gymnastik under lovet.
En dag var hon med miniorer & pvuare i Staffanstorp med flera klubbar från Skåne. I 6 timmar tränade tjejerna! Inte konstigt att de somnade kl. 21 i bilen hem : )

Jag, Ville, Martina & Elliott åt på Khai Mui.
Gott & trevligt!

Jag & Fredde tog oss en tur till Malmö & kollade på Mammas nya kille & deras show Kunskapslyftet. Något av det roligaste jag sett!!

Underbar hotellfrukost på Clarion Live!

Audition för Chess i två dagar.

Ihopsamling av alla sökande.

På pannkakans dag (så töntigt att det finns dagar för kakor & maträtter ;) gjorde Fredde de godaste pannkakorna! Kanske beror det på järnet? ; )


Fredde & jag var på Stand Up.
Hemskt att lyssna på de som inte är sådär jätteroliga. Tur att det fanns en & annan som hade ett par roliga skämt ; )

Jag följde med Tove på Crossfit! Såååååå kul!

Emmalisa & Vera lekte affär. Unga entreprenörer : )

Blev sponsrade med lite proteinglassar...de var väldigt goda!

Roliga presentkort : )

Passade på att prova lite proteingodis med... men som godisälskare är riktigt godis det allra bästa : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards