bobos

Direktlänk till inlägg 24 juli 2017

Sommar!

Av Lena - 24 juli 2017 07:28

Jag, barnen & Stella åkte till Stellas uppfödare och lekte med de otroligt söta valparna.
Väldigt svårt att slita sig från de söta godingarna.

C4-lägrets avslutning fick bli inomhus eftersom vädret var osäkert.
På kvällen var det Vilmer, Emmalisas & Hildas egna lilla avslutning på lägret. Godis : )

Grillfest hos Farmor & Farfar!
Mycket gott att äta & dricka.
Väldigt trevlig.

Sommarlovsgöra...
Äta Ottoglass - oavsett väder
Leka inomhuslekar - Emmalisa har frisörsalong på ovanvåningen
Plocka jordgubbar
Emmalisa gör pannkakor helt själv


Vi tog en tur ner till stranden med Daniela & Ella. Så blåsigt, en glass fick det bli innan vi åkte hem & solade i Danielas trädgård.

Kalas för Ella, Hedda & Alfons.

Mamma & Pappa firar GULDBRÖLLOP!
Vi var på Ystad Saltsjöbad & firade : )

Mycket bubbel & skratt innan den fantastiska middagen som sedan avslutades utomhus med drinkar.

Morningworkout!

Alltid kul att träna på hotell (och se hur mycket "krut" de lagt på sitt gym).

Efter en kväll med vin & drinkar var det tur att utsikten på löprundan nästintill var magisk ; )

Så gott att efter ett kort träningspass sätta sig till bords & äta hotellfrukost.

Sol på himmeln & varmt i vattnet, precis så en sommardag ska vara : )

Vi hängde vi poolen i 3 timmar, sedan körde vi inom Kivik & Buhres på vägen hem för en sen lunch.

Strandliv!
Emmalisa hade Isabella med sig till stranden, lek, bad & glass.

Kanske bästa stranddagen hittills, då pratar vi i luften inte havet ; )

Vilmer & Emmalisa.

Fredde & jag var i Löderup & lyssnade på Sam Outlaw. En upplevelse bara att få komma till Solhälla & titta på människorna ; )

Isabell väljer sina presenter till sitt födelsedagskalas.
Emmalisa är kanske en liten present i sig att få ha med sig på stan.



Redo för kalas : )





God mat & tårta.
Vi firade även Henke, lillebror i denna familj.

Ett besök på trampolinparken Bounce i Malmö med Elliott, Emander & Martina. Avslutade dagen på IKEA : )



Bäst är de grillade, men även goda stekta (när sommarSverige är kallt & regnigt).



Jag & barnen tar en tur på stan.

De gick själva i 45 min... handlade många fina saker ; ) Och glass i blåsten.



Stranden : )


Träffade fd. kollegor på Äspets rökeri. Så fantastiskt god mat.





Kvällen/ natten avslutades på Handelsbaren.



Stranden : )

Emmalisa hade Isabell med sig.
Jag & Camilla : )

Farfar & Farmor & vi hemma hos Mormor & Morfar.
Mycket gott & trevligt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards