bobos

Alla inlägg den 6 februari 2018

Av Lena - 6 februari 2018 20:41

Nytt år började med att hämta ny bil.
Ville testsitter... om 3,5 år får han övningsköra : )

Julgransplundring hos Farmor & Farfar.
Älskar traditioner : )
Tomtebloss.

Dansa ut julen & slå sönder pepparkakshuset.

Fiskedamm.

En massa gott att äta & dricka.

Stand-up med Jesper Rönndahl i Hässleholm. Jag, Camilla, Sofia & Helena.

Myskväll hos Krizanecs.

Vilmer & Adde.
6 månader.
4 år.
12 år.




Bild & Form hade öppethus för nys elever. Skoldag för Ville en lördag & Emmalisa tittar på tillsammans med Emilia.

Nu ha jag ju tränat CrossFit ett par månader... ja snart ett år. Älskar verkligen den träningsformen. Så i februari/mars ska jag tävla i CrossFit! Ja, jag vet det är galet... men jag är ju lite galen ; )

Det finns hundar som älskar snö..., och hundar som älskar snö!
Stella vår lilla Stella...är heltokig i snön!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards