bobos

Alla inlägg den 30 januari 2011

Av Lena - 30 januari 2011 20:10

Lördagens morgonen blev en härlig sconesfrukost! : )


Jag hann med en snabbtur till stan och handla lite : )


Fredde bakade en päron/ingefärs kaka till fikan på eftermiddagen då Filip, Sofie och Maja kom på besök!

Har lite funderingar på att bygga ut och då är Sofie den vän jag vet som har bäst koll! : )


  

Två fikasugna....

  


Både Vilmer och Emmalisa tycket det var jättekul att leka med Maja!

   


 När Maja, Sofie och Filip gått hem så hade Emmalisa ro att fika, hon gick själv och plockade ihop en stadig fika...

     


På kvällen kom Farmor och Farfar som hade en soffa med sig till oss...

  


Mycket nöjda!


Ska sälja våra fotöljer... intresserad?
  


Jag var hos en kollega på kvällen på middag och så blev det utgång till T- barnen!




Söndagmorgon har ju varit piggare än denna, men är man väl uppe så är det lugnt! : )

Mamma/barn-gympan!


Tyra och Emmalisa känner sig mer än varma i kläderna här nu!

  

  

När jag och Jennie prata lite den stora dansgruppen gympade tjejerna

själva! : )


På eftermiddagen så det kalasdags för Vilmer, Fredde fotade honom innan han gick!

    


Även jag blev fotad...

  


På eftermiddagen så hjälpte Vilmer Emmalisa att spela dator..

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards