bobos

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

Skolfoto, helgstart och arbetskollegial middag!

Av Lena - 21 oktober 2011 23:48

Igår så hämtade Mormor och Morfar Emmalisa efter skola och dagis.

Vilmer hade haft fritidskul och varit smurf! : )


 

En liten dans till Mora Träsk hinner man alltid!

  På kvällen var jag med kollegorna och hade mysig tacokvälle med marängswiss till efterrätt! Man skulle kunna tro att jag bestämt denna meny.... men nej det var inte jag men jag gillar båda mycket!! : )


   Tog några snabba bilder, men blev så dåliga. Så Natalia, jag ska ta bättre bilder och sen lägga ut här så du får se dig själv på bloggen! : )


Tack Mormor och Morfar, Farmor och Farfar för att ni tagit hand om guldklimparna!

Tack kära kollegor för att ni är ni och för att vi har så kul ihop! : )


Vilmer har tagit sitt första skolfoto! Så så så fint! Just nu har Mormor och Morfar dem hemma hos sig och tittar, lägger ut foto på bilden imorgon! : )


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards