bobos

Alla inlägg den 30 december 2011

Av Lena - 30 december 2011 20:18

Igår lekte Vilmer med sin kompis Elias i 5 timmar! : )

Roligt såklart att börja spela tv-spel! : )

Pojkarna ville ut och hoppa, tur i oturen har vi ju inte plockat ner mattan än : )

 

Nästan varje gång slutar det med piratleken och piratskeppet! Älskar höra deras krevativa tankar och hur de är helt inne i leken och hur de bygger upp skeppet! : )

 

Mycket skratt!

       

Jag och Emmalisa spelade 400 spel (nästan!) vilket hon var så nöjd med.

En kladdig kopp men med otroligt god varm choklad. Kan varmt rekomenderas.

   


På kvällen var jag på Bar-B-Ko med vänner från gymnasietiden och några vänner från Kristianstad. Jättemysigt!


Idag hade jag dubbelbokat mig lite... så jag bjöd hem lilla playdaten här hemma klockan nio med frukost.

Eh... ja vi fick ställa klockan och gå upp tidigt (kan säga att inga mer tidiga playdates detta jullov! : ) Vilmer låg kvar och de gjorde ju inget! : )


Bella, Therese, Elin och Karolina kom och åt frukost med oss.

Emmalisa och Elin.

 

Vilmer och Elin kör lite Star Wars.

  

Bella och Emmalisa.

   

 Så kul att ses, måste bli av oftare bara! : )


Sen for vi iväg till Hässleholmsgården där vi skulle grilla korv med Camilla, Alexander, Felix, Fia, Viktor och Vilma.

Kul att sitta på taket. Emmalisa, Felix, Vilmer och Alexander.

Emmalisa, Vilmer och Vilma.

 

Efter tur i skogen blev  det testning av utegymmet.

   

Sen lekte vi igenom lekar vi mammor lekt som barn, under hökens vingar, tåget kommer föresenat och här nedan kastas det gris.

   

Tre härliga timmar ute! : )


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards