bobos

Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

Lite av varje.

Av Lena - 6 juni 2012 21:42

Hela helgen lekte Vilmer med en kompis och för allra första gången åkte Vilmer själv med kompisen hem till honom!!!

Ja, det kändes! Jag stod och kollade att han stannade och gick av kickboarden vid varje väg. (Hönsig mamma)

Vilmer tränade och tränade på sina trix.

     

Fredde jobbad på Siestan så Emmalisa hjälpte mig i köket!

   

Vilmer dukade fram all tacos! : )

 

Nyduschade och filmsugna.

 

Stackars Emmalisa, råkade stänga dörren och så var tårna ivägen!

 

Mycket bra att Emmalisa vill göra samma saker som mig! Här sorterar och viker hon strumpor medans jag viker tvätt.

 

Emmalisa vill gärna visa upp sina målade naglar!


 


Vilmer är nu sommarsnaggad!

 

Alla färger i håret var Vilmers önskan.

 

Och det fick han. Jag tycker alltid Vilmer se äldre ut när har klippt sig.

 

Idag när vi alla var lediga träffade vi Medaillue/Fredriksson och lekte! En glad Hedda!

 

Ella och Emmalisa sjunger och dansar till Mora träsk.

   

Pojkarna hade fullt upp att spela och vara ute och leka.


Avslutade dagen med grillad fläskfilé och kyckling! Barnen är tokiga i grillat kött!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards