bobos

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Lena - 18 januari 2012 22:54

Japp...då var vardagen igång igen på riktigt!

Härligt! Tiden bara springer iväg, känns som man inte hinner så mycket på kvällarna när man är lite trött nu i starten av termien! Har somnat i soffan alla kvällar sen jag började jobba! : )

Igår blev det hämtmat med Farmor och Farfar! Ko-san och Kebabrullar! Så gott!

Vi fikade på chokladbollar som Emmalisa valt när vi handlade.


Som jag nämt tidigare har mina barn en förmåga att verka så upptagna så möjligt när det är läggdags!

Här ritas och målas det.

     

Vilmer spelar Nintedo och Emmalisa läser Pippiboken.

 

Idag hämtade Farmor Vilmer, och de hade sin lilla "mys-onsdag" som de brukar ha. Tack för goda semlor!

 Imorse fick jag denna bilden messad från Fredde:

 

  Emmalisa ville skrämma kompisarna på dagis hade hon sagt till Fredde! Eh...... ok! När jag hämtade henne hade mycket av färgen försvunnit. Men det blev duschen i dag och efter det kunde jag inte låta bli att fota henne när hon själv tagit på sina vingar uppåner och spelade Wii, hon cyklade och vann... som sagt är hon en fena på Wii.

            

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards