bobos

Alla inlägg den 22 juli 2012

Av Lena - 22 juli 2012 00:08

Vi åkte till Bromölla och åkte vattenskidor.

Malin och Susanne.

 

Ja här står jag... har ju en inställning som att det är väl inte så svårt att åka....(jag har aldrig åkt)

 

Såklart fick ju Sussi börja! Hon tittar ut över havet och känner stämming! : )


 

Stina som körde båten är SM-,mästare. : )


   

Såhär bra gick det för Sussi!!


 


Jag kom upp på första försöket!!! Så härlig känsla!  

  


Tja, eftersom jag nu var kaxig och tuff i min inställning så testade jag att hoppa lite med.



Ha ha ha det är SM-mästaren som hoppar! : )

Susanne och Malin var jätteduktiga de med! Min telefon visade att minnet var fullt precis när vi satt där ute i båten... så det strulade med att ta bilder... fick ställa mig och radera och greja för att kunna fota något mer...


Vi stannade där och åt mycket god lunch!


 


På kvällen hade vi mysig grillfest i Malins kollonilott! Såååå mysigt och fin!


     

Malin fixar så otroligt god mat! (är sååå trött på att bilderna lägger sig ner....)


 


Här har vi glada Sussi!! 


 


En helkul dag och kväll! Tack tjejer!


Lite bilder som Fredde har fotot!

   


På den svartvita bilden ser Vilmer ut som han är 12!       


   


En rolig kommentar Vilmer sa till Fredde när han hade simglasögonen:

V. - Pappa, jag ser inte så bra i dem!  

ha ha ha   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards