bobos

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Lena - 30 september 2012 20:07

På dagen köpte jag några kilo godis till den fantastiskt duktiga ensambeln! 

Emmalisa och jag spelade in filmer, jag filmade och hon improviserade! : )

 

Vilmer lekte lite med Emmalisas Petshops. : )

Sen var det dags!!!!
En speciell föreställning där alla är på topp!!
Fredde kom och tittade med mig! : )

Blev lite nervös innan det var dags att gå in på applådtacket : )

Men det gick jättebra! : )

Sen var det dags att få äta första godissugen på länge....
Marcel som spelar Munkostrap hade samma vad så vi tog första biten direkt efter applådtacket!! Elin var snäll och förevigade stunden!

Smakade underbart! Efter champagne på scenen och eftersnack gick vi till La Cuisina för premiärmiddag och fest!

Hade en helkul fest och öppnade dörren hem fem minuter efter 6! : )

Söndag!

Fredde tog Vilmer till gympan, tack för det!!!
Jag och Emmalisa åkte och köpte Kvällsposten och läste fina ord om Cats!!! Succé!!!

Farmor hade kalas på eftermiddagen!
Jättegod mat och en mysig eftermiddag. Tack!!


Trött som jag förtjänar...slappar i soffan med GODIS igen! Allt är som vanligt igen!! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards