bobos

Direktlänk till inlägg 12 januari 2013

Julgransplundring!

Av Lena - 12 januari 2013 23:26

Igår var sista lediga dagen! Sovmorgon, kolla film på ipaden och bara slappa stod på schemat! Check!! Vilmer ville leka med kompis så William följde med hem. De hade jättekul i 4 timmar. Senare blev det tjejkväll på Bar-B-Ko..som vi skrattade, hade tårar i ögonen och kramp i magen : )


Idag efter ett muskelpass så var det dags för julgransplundring hos Farmor och Farfar!
Innan vi åkte fotade fotograf Fredrik ( min fotograf Fredrik : ) barnen här ute! Blev så fina bilder!
Farmor hade dukat väldigt juligt och Emmalisa och Vilmer pyntande med godsaker de gjort hos Mormor och Morfar. Godsaker de gjort till sig själva och till Tilde och Isabell! : )
Efter god middag blev det magi och alla barn blev förtrollade till sagornas värld! Mycket omtyckt!
Julen dansades ut, Vilmer ville vara gran! : )
Fiskedamm.... Vilmer har blivit så lång att han ser över filten, så de fick ha sittande fiskedamm!
Alla fick fina saker! Supertack! Jag fick en fin iittala ljusstake! : )
Emmalisa och Tilde började pyssla med sina direkt!
Pepparkakshuset bankades sönder, godis åt i massor och en fika hann vi också med! Mätta och ja, där var julen slut!!
Tack för en mysigt plundring!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards