bobos

Alla inlägg under april 2013

Av Lena - 6 april 2013 15:46

Åh, kan knappt tänka att det är sant att jag nu ska berätta vad som har hänt!!
Vill först säga att för mig är detta världens grej för mig ( och för oss 4) så se det så!
VI SKA FLYTTA TILL ETT DRÖMHUS!
Jag har i 7 år drömt, letat, tittat och i år blir det verklighet!
Vad är drömhus för oss?
Mycket ljusinsläpp, gamla fina fönster, högt i takt, gamla fina trägolv, mysiga oväntade vråer och personlighet i huset!
Vi kommer bo kvar i samma område!

Så detta lovet har vi städat, rensat, röjt, sålt saker....

En fantastisk resa har börjat för oss!!
Kommer visa bilder och berätta tankar, men det blir senare... : )
Vårt hus kommer ut till försäljning ganska snart.

I veckan har barnen lekt med kompisar, badat på badhuset och fått fixa och trixa här hemma.
En runda på stan i solsken! Emmalisa köpte bikini och ett paraply! Den enda med paraply! : )


So...there you have it : )

Av Lena - 3 april 2013 23:13

Ute i härliga vårsolen! Grannen tittade in med ett påskägg till barnen! : )
Muffinsbak, lek med kompisar och bad!
Idag lärde sig Emmalisa dyka! Hon är så rolig, första gången hon provade och ja, sen dök hon i och simmade! : )
På lördag ska jag skriva och berätta vad som är på gång! Varför då lördag? Tja...lite mer festligt då hi hi : )

Av Lena - 1 april 2013 08:38

Fredde kände sig lite bättre och följde med till Farmor och Farfar en liten stund för Påskfirande.
Farmor och Farfar hade fixat och gjort fint för Påskfirandet!
Mycket god mat ( åt to much), påsktårta och påskgodis!
Jag gillar traditioner! Har haft påskfika hos oss några år på långfredagen, men Fredde var helsjukt och vi hoppade över den.
Tur att Farmor och Farfar höll kvar vid måla -ägg - traditionen. Kul!
Barnen letade påskägg efter Påskharen, och fick fina påaskpresenter.
Vi hade en jättefin Påskafton även om det var tomt när Fredde körde hem och att barnens kusiner med familj inte var där.
Tack för en glad och god Påskafton!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards