bobos

Alla inlägg den 15 juli 2013

Av Lena - 15 juli 2013 22:06

Stora barn! Nu går de hand i hand till kompisarna på andra sidan kvarteret. Är lite hönsig känner jag med Lisa, hon är ju inte så gamla. Men när Vilmer tar henne i handen känns det lite bättre...

Oväntade överraskningar! Något jag brukar älska! Dock inte denna! Klarbärsträdet slängde in handduken och föll ner!
Tippen..,.

Sitter nu och har bra energi!
Det nästan 3 veckor sedan jag var och tränade! Det kändes!! Orkade inte en tredjedel av vad jag brukar.
Men känns härligt nu efter! Lovar mig själv ( som efter varje ofrivilligt uppehåll) att jag aldrig mer ska ha så långt uppehåll!
Men grundfysiken finns ju där och det brukar gå snabbt att hitta tillbaka. : )

Men visst har man kämpat bra om svetten runnit ner i ögonen och mascaran kladdat! : ) JAPP!

Av Lena - 15 juli 2013 07:30

I fredags åt jag frukost för sista gången på "min" plats på altanen i morgonsolen! Härligt!
Från ena huset till nästa! : )
Gillar vårt fönster i entrén i det nya huset!
Så nu är vi på plats! På plats i vårt drömhus! Vissa vill ha stora hus, vissa vill ha gamla längor, vissa vill ha nybyggda hus, vår dröm är gamla hus! Älskar gamla fönster, högt i tak, gamla trägolv, spegeldörrar ja, listan kan bli lång! Detta är ett drömhus för oss! Vi älskar det! : )
Känns så roligt och vi är otroligt tacksamma för all hjälp vi fått och får! : )
Vi fixar och trixar i huset och jag kommer lägga upp bilder efterhand : )

Igår firade vi Henke och Isabells födelsedagar.
Jennie hade gjort en fin och god Smörrebröds buffé! : )
Emmalisa förundrar ibland som när hon skrev Isabells födelsedagskort helt själv förutom ordet födelsedagen.
: )
Det blev en god Bamsetårta till fika! :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards