bobos

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Lena - 18 augusti 2013 14:46

Älskar handla barnkläder! ( ja, älskar handla det mesta ; )
Fina härliga höstkläder i färger man blir glad av!

Eftersom inte våra barn knappt har några kläder redan ; )

Av Lena - 18 augusti 2013 14:00

Denna veckan som gått har saker börjat småstarta och rutiner börjat infinna sig så smått.
Efter tio på högstadium är jag nu laddad att arbeta på mellanstadium.
Ny fin skola, härliga, drivna och jättetrevliga kollegor har välkomnat mig bra under första veckan! Kick- off med bad i vedeldade tunnor! Kommer hända massor på skolan och det blir ett roligt och utvecklande läsår för mig! : )
( bilden föreställer en av tre badtunnor)

Skolstart ja,Vilmer modellade ju i våras och nu kommer resultatet, i Maxis skolstarts tidning.

Helgen har bestått av gympa och kalas. Vilmer och Adde var på läger båda dagarna. Roligt att de hade likadana kläder på sig. Tvillingar? Undrade några killar i gympagruppen.
Emmalisa har varit på två 5-års kalas! Ja, min fantasi tog slut så jag köpte likadant till tjejerna, Barbie & Barbieböcker, rosa såklart! : )

Kompislek efter gympa & kalas.

Så nästa vecka kör allt igång på allvar!
Skolan börjar, repetitionerna av Annie börjar på teatern, jag ska vara lite på Malmö Högskola, barnens aktiviteter börjar, båda barnen har flyttat upp och därmed utökat sin träningar per vecka... Ja, precis som det ska vara! Många bollar i luften! Det gillar vi : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards