bobos

Alla inlägg den 26 september 2008

Av Lena - 26 september 2008 19:24

Idag var det hemma hos oss det var träff! Fyra vuxna och åtta barn!

Vi firade Camilla som fyller år idag med en tårta! Sen var vi en sväng på lekplatsen. Lika kul som alltid!


Idag är första gången som Emmalisa och jag pratde med varandra. Alltså inte att jag pratar med henne och hon ler utan hon gurligurli och skrattade och vi höll på så under hela tiden jag gjorde kvällsmat! Underbart!


Vilmers laban gym gillar Emmalisa. Hon är lite mer på hugget än vad Vilmer var (han somnade mest i gymmet). Hon tittar runt medans benen sprallar och armarna viftar, kul att hon är med!


Dagens Vilmer mening:

F. Ska du säga god natt till mamma och Emmalisa?

V. Godnatt mamma (han tittar på mig ) sen springer han fram till Emmalisa och jag tror han ska pussa hennes huvud men han säger istället:

V. Godnatt vännen ses imorgon.


Jag blev helt paff och sen rörd, så fina ord av storebror.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards