bobos

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Lena - 8 september 2010 21:29

Oj.... så mycket har hänt i helgen och i veckan!


I helgen var jag på teatern och jobbade med Sweet Charity! Så bra det kommer bli! Den måste du ju se! : )


På kvällen var jag och Lööw ute och åt på Bar-B-Ko! Alltid lika gott! : ) Vi firade att vi fyllt 30! : ) ha ha snart ett år sedan men ändå! : ) Det blev dinkar på Taste och sedan dans på T-baren! : ) Tack Lööw för en superkul kväll!



På Söndagmorgonen åkte vi till Åsum där barnen sov och åt senfrukost! Sen var det dags för mig att var på teatern fram till 4 och halv 5 var det samling för mig och Jönsson till vårt danspass! Som gick som en dans.... : )


När jag kom hem så hade Fredde med hjälp av Farfar och Farmor gjort så fint hemma hos oss!

    

Fin kruka, fler ska inhandlas! : )


Måndag!

Vanlig jobbdag och dagisdag!

När vi kom hem så förvandlades Emmalisa till en hiphoper!

    

Barnen "chillar" i soffan! ha ha så säger min elever! : )


Tisdagen sprang också förbi och på kvällen kom Farmor och Farfar förbli på kvällsmat och passade barnen en liten stund när jag åkte till teatern!


Onsdag är en kort dag som bara springer förbi!

På eftermiddagen tog Farmor Vilmer och  jag och Emmalisa åkte och hade mamma/barn-gympa!


Ingen kom idag heller...så det blir inegt! Synd! Emmalisa och Tyra älskade dansa och springar runt!

Repen är ju roliga!

 

Lite golvövningar!

   

Känns som Emmalisa kommer gilla att dansa och gympa! : )

  

Tyra springer mot repen! : )


Vi åt kvällsmat i Åsum! Jättegott! Tack!

Farmor och Farfar har även köpt nya leksaker....

    

Så kul de hade! De lekte och lekte! Skrek och skrattade om vart annat! : )


Nu väntar.....

  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards