bobos

Alla inlägg den 15 september 2010

Av Lena - 15 september 2010 19:21

Idag har vi haft vanliga lektioner fram till lunch då vi hade skoljogg! En bra grej som alla elever gör! De springer och så samlar man in pengar till barncancerfonden! : ) Jag sprang också! : )


Sen hem och duscha och sen hämtade jag Vilmer. Farmor var snäll och hämtade Emmalisa!
Det var dags för Vilmer att klipa sig!

  

Innan!


Efter!

      

Jag gillar ju helst långt, men tycker det blev riktigt bra! : )


Vi gick inom candyplock! Åh... ja där sprack det att jag inte ätit godis på dagtid! Synd! Får ta ett snack med mig själv hur jag ska ha det i framtiden! : )


Vi cyklade hem och sen åkte jag, Farmor och Emmalisa till stan igen medans Vimer och Farfar var hemma! Vi gjorde lite ärende, hittad så söta inneskor till Emmalisa, gråstickade med rosablomma på! : ) Supersöta!


Vi köpte med oss mat hem från Peking! Gott!


Det blev lite mys i soffan också...

  

Innan barnen skulle sova blev det lite Pettsson och Findus!

  

Så trött!


Vilmer var ganska pigg...

  


Snart kommer Fredde hem då blir det GODIS och flim! Life´s good! : )



___________________________________________________________________


Kommetar:


Sandra

Onsdag 15 sept 08:30

Åh, var det ostkaka ni åt? Gud vad jag blev sugen på det.
Mums!


Jag skulle ju förresten skriva till dig angående mamma-barn-jympan också. Så synd att det inte blev något med det. Anledningen till att inte jag dök upp var att jag från början trodde att det var ett jympa/danspass för barnen och inte för mammorna. Jag vill hitta nån dans eller jympa till Vera som är lagom för hennes ålder. Träning för mig själv har jag på annat håll. Då vill jag inte ha barn med mig. Träningen för mig är min heliga egentid.
Ville bara förklara det.


Kramar


SVAR:

Hej Sandra! Hemskt att hela sommaren gått utan vi barnen lekt! I höst måste vi! : )


Ostkakan är Frödinge finostkaka tror jag den heter! Så så så gott! : )


Mamma-barngympan, ja den är kul just för att den är för barn som är under tre! När Vera fyllt tre kan du sätta henne på barngympa i C4-gymnsterna utan att du behöver vara med!

Hur går det med dina löprundor? Vad mer tränar du?

Ha det jättebra Sandra!

Kram

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards