bobos

Direktlänk till inlägg 23 januari 2011

Helgen!

Av Lena - 23 januari 2011 22:22

På morgonen så sov vi en skön sovmorgon! Vilmer vaknade först och gick ner och Emmalisa efter. De sätter på tv:n och myser lite i soffan! Vanligtvis ska jag tillägga! För just denna morgonen var de lite hungriga och ville äta något....


När vi kom ner så var det solkräm på golvet apelsiner delade på trägolvet och i badrummet såg det ut såhär:

  

Lovar att bilden inte alls kan återge denna syn av allt de hittat i skafferiet!

Medans vi städade så lekte barnen exemplariskt på lekrummet:

  


Pust och suck!!! Men vi städade ganska kvickt efter som planerade att åka till Väla/IKEA idag!

Vilmer skulle vara hos Farmor och Farfar hela dagen och natten och Emmalisa var hos Mormor och Morfar bara över dagen ( det ligger ju påvägen dit härifrån!).


On our way.....

    


Vi började med att fika....

  


Vi hittade massor av roliga saker på Väla! : )

Bäst av allt var nog att jag hittade mina favvejeans i rätt storlek! Mina gamla har gått hål på knät och nu hittade jag exakt likadan! Yeah!! : )

Efter 5 timmar på Väla blev det 2 på IKEA! : )

  


Vi åte hem och lyssande på handbollsmatchen!

Vi hämtade Emmalisa på vägen och väl hemma så kunde vi inte låga bli att sätta ihop saker och sätt upp saker....

    

Åh...har så roliga planer för vårt hus....  : )


Söndag morgon = mamma /barngympa!

Emmalisa får i sig en macka så hon orkar gympa!

  


Hon la märke till att det hänt saker här hemma! : )


Idag var Emmalisa helt med på noterna på gympan! : ) Duktig, precis som alla andra som är där!

Här är Emmalisa och Tyra...törstiga efter sitt pass!

  


Efter gympan var det hem och pausa och sen ner till Arenan och köra VM-dansen i pausen! : ) De var jättedukiga! : ) STOLT!

Kul att Fredde var där idag och filmade!

Går det så lägger jag upp den här.... : )



På kvällen var i Åsum och åt god kvällsmat! Tack! : )

Emmalisa hjälper Farfar med lite av varje...

    


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards