bobos

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Lena - 6 november 2011 20:43

Igår morse var jag och Emmalisa sugna på scones, så det bakade vi.

Jag var på stan några timmar och fixade lite grejer och köpte hem lördagsgodis! Lyckan är total hemma hos oss! : )

 

På kvällen var jag och tittade till Greasegänget och hur det går för dem. Skulle ha gjort det för länge sen, men har inte hunnit mellan vattkoppor och annat. MEN, de var superduktiga och efteråt drack vi lite vin och gick ut och dansade.


Söndag.

Fredde bakade goda bullmuffins (som jag inte hann och fota, tre barn tyckte dess var så goda när de var lite varma så de slank ner fort fort fort!

Vilmer hade sin kompis Elias här.

Legobygge.

Barnen valde hamburgare till lunch, passade mig perfekt! : )

    

Ett piratskepp är på väg att bli klart... (kolla in tv:n!!)

   

  Senare på eftermiddagen så det kalas för Maria och Sebban!

Barnen härjade och därav Emmalisas röda kinder!

Vilmer tycker det är jättekul med sina stora kusiner! : )

 

Lilla Milo (hunden) var ju så klar jättekul att leka med.

       

Fina Fredde njuter av kaffe! : )

 

Sista buset innan vi skulle åka hem.

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards