bobos

Alla inlägg under september 2012

Av Lena - 15 september 2012 18:22

2 veckor tills The Premier of Cats och 2 veckor har jag klarat och inte äta godis!!!! Säger inte att det är lätt, men är mycket stolt över mig själv!!!!

Av Lena - 12 september 2012 21:14

Idag har vi dansrepat och sminkats!
Börjar bli svårt att inte äta godis....

Av Lena - 10 september 2012 23:37

Nu är det slut på trötter...
Nu med ny cykel var det roligare att cykla till skolan!
Tappert att cykla hem när han skadat handen och kunde knappt hålla om styret med vänster hand. Han fläkte upp en stor bit av handflatan... I know inte alls kul...

Av Lena - 9 september 2012 17:33

Kändes inte kul att gå in på teatern kl. 10 när solen strålade. Vid lunchtid var den i moln så då kändes det bättre!
Lever och andas Cats.... Men Gud vad bra det blir!!!!
Vilmer var på gympan för första gången denna terminen, förra söndagen var det ju kalas Tilde.
Emmalisa blev utlånad till Farmor där hon myst och pysslat!
Vilmer älskar sitta och bygga lego efter beskrivningar!

Av Lena - 8 september 2012 22:19

Idag åkte jag och Emmalisa och handlade till middagen!
Emmalisa hittar nästan allt på Maxi! : )
Viktigt var också att vika kvittot med jämna kanter och lägga i påsen, detta samtidigt som hon går. Antar att hon tagit efter mig... effektiv!!!
Middagen blev mycket bra!

Av Lena - 7 september 2012 21:58

Ännu en dag i sportens tecken! Eleverna i åk nio hoppas vi har lite träningsvärk i helgen! : )
Noah kom och lekte med Vilmer medans jag rensade ut det siista i Vilmers garderob! Hinner liksom inte med att det redan är dags för strumpor i skorna! Tre kassar kläder att ge bort! Nu får alla nyinköpta kläder plats! : )
Emmalisa följde med Farmor och Farfar och såg Mora Träsk! Hon gillar ju dem skarpt! Tack!
Vilmer fick följa med mig och handla, vilket jag nästan fick tvinga honom till!
Åååå just nu känns beslutet att inte äta godis förrens den 29 september som en mycket dålig ide! Ska dock klara det... Får hålla tillgodo med annat gott!

Av Lena - 6 september 2012 22:39

Här kommer korten!

Av Lena - 6 september 2012 20:41

Idag har jag provat på lite sporter med min klass! Riktigt kul! : )
Vilmer har fått en ny cykel! Han gillar ju sådär att vara med på kort!
Emmalisa har varit på gympa för första gången i höst! : )
Vilmer fixar frissan! : )
Han blev nöjd med stubb!!!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards