bobos

Alla inlägg den 16 oktober 2012

Av Lena - 16 oktober 2012 21:41

I söndags fixade Vilmer frillan hur länge som helst på toan!!! Bra blev det! Spikrakt!! : )
E&E kom och lekte en stund innan barnen skulle till Farmor och Farfar.
Det blev många glassar... Men det byggdes bokstäver av glasspinnebitar, finurligt!
Fredde skulle på styrelsemöte och jag skulle fixa lite med sång och dans på teatern.
Måndag.
En kall dag på jobbet! Gick och halvfrös hela dagen. Men blev desto varmare efter tre pass på raken på Friskvårdshuset. Dans,core och muskelpass! Rolig men kommer inte göra det på länge igen!
Idag tisdag känner jag av mina tre timmar på gymmet igår! Känner varenda muskel i ryggen : )
Medans jag lagade mat så ritade Vilmer & Emmalisa! Mysigt!!!!
Farmor och Farfar kom och åt kvällsmat med oss!!
När barnen somnat blev jag dödligt sugen på muffins! Ha ha vilket inte händer varje dag. Så jag svängde ihop blåbär och hallonmuffins! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards