bobos

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Lena - 1 april 2012 20:19

Som vanligt lurade jag Farmor rejält den första dagen i April, så även idag! : ) Förra året la jag ju upp en blid på mig när jag spände ut magen och såg gravid ut.


I år hade Emmalisa fått en spricka i båtbenet och fått gips.... som sagt inte sant utan bara första Aprilskoj! Man kan inte lita på något som sägs denna dag... : )


Vilmer gympade och jag sprang samma sväng som jag tog förra söndagen. Men oj vad kallt det var idag! Händerna var som isbitar efter och det blåste väldigt mycket men sprang på nästan exakt samma tid, vilket var bra! : )

Fredde gjorde goda räkmackor till lunch. Vilmer skojade med sin räka...


 

Efter gympan var det dags för kalas för Jennie som fyller 30 år idag! Och det är inget skämt! : )

  

Två prinsessor visar hur "snurr"-klänningarna ser ut när man snurrar.


     

Vilmer visar hur man gungar på hästen.

 

Lässtund med Farmor.

 

Lässtund kusinerna mellan.

 

Tilde och Emmalisa.

 

Det går mycket bra att leka och busa med Isabell om Jennie inte är i närheten, då vill hon inte leka med mig mer! : )

 

 Tack för trevligt kalas med mycket god mat, dricka och tårta!         


Fredde har tagit två bilder.

 


 

Snart tycker jag Fredde ska öppna fotostudion för fler som vill fota sina barn, vad tycker du? : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards