bobos

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Lena - 6 april 2012 20:54

Älskar att vakna....lunkar runt lite och läsa...barnen tittar på tv, det är lugnt i huset och efter en timme vid halv 11 åt vi frulle ochs en åkte vi till Maxi för att handla lite till baket.


Emmalisa gjorde muffins.

   

 Vilmer gjorde morotskaka.

 

Fredde tog fantastiska bilder ( lägger upp dem när jag får dem)

Det skrevs och ritades kort, Emmalisa har ju inte fått mina gener när det gäller att rita! : ) Hon skrev så fint också.

   

En liten kyckling.


Vilmer kom på att man kan inte heta Mormor, Morfar, Farfar eller Farmor, så han skrev de riktiga namnen på sina teckningar : )

Mysig fika med Mormor, Morfar, Farmor, Farfar, Tilde och Isabell. ( Henke och Jennie är i Paris)

 

Emmalisa och Tilde.

 

Emmalisa och Isbell.

 

Vilmer och Tilde.

 

Farmor, Fredde och Farfar.

 

Mormor, Morfar och jag.

 

Tack Mormor och Morfar för våra fina skor och påskägg, hälsar Vilmer och Emmalisa. Jag skulle försöka ta ett bra kort, tyvärr lyckades det inte. Kolla in poserna!! : )  Fredde har återigen säkert bra i kamera, som jag lägger ut sen : )

      

Beställde mat från Thai Kong, så sjukt gott! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards