bobos

Alla inlägg den 8 juli 2015

Av Lena - 8 juli 2015 00:06

Vilmer gillar verkligen C4-lägret. Två veckors sportande & hänga med nya & gamla vänner.
Föräldrar är välkomna på avslutningen, där träffade Emmalisa Vera.

Emmalisa ville baka pepparkakor. Inte riktigt säsong för det, men hon stansade ut figurer i tunnbröd istället.

Hammargänget 4-6 träffades hos Sofie för grillning, mys & skratt.

Sigge fick träffa Spike. Tyra & Emmalisa fick hålla varsin hund i koppel.
Vem är Sigge?

Nu...lite sommarkänsla. Sitta ute & äta grillad kvällsmat.

Äntligen stranden!!!

Räkfossa på Lilla torg med Franc & Daniela.

1 juli. Vi har bott i vårt hus i 2 år.

Ännu en ljuvlig dag på stranden.

Timo i Tivoliparken.
Även detta strandhugg tillsammans med familjen Fredriksson/ Medaillue.

Jag & barnen tar ett sent eftermiddags dopp.

Emmalisa tappar sin första tand. Hon var nästan 2 när hon fick sin första så hon har vetat att hon inte kommer tappa sina tänder när alla andra tappar sina.

Emelie & Dennis gifter sig. Min kollega & vän Emelie hade verkligen planerat i minsta detalj & så lyckat det blev.

Vilmer lämnades på Lingvallenläger.
Emmalisa.... lillgammal som läser tidning i morgonrock och väljer en hammare på Väla istället för en leksak.
Jag träffade min kära vänner Caroline & Jönsson.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards