bobos

Direktlänk till inlägg 18 september 2008

Sweet as suger!

Av Lena - 18 september 2008 18:22

Så här söt är Emmalisa halv elva på kvällen. Hon har ju börjat få in en liten rytm på dygnet. Natruligtvis vid sju- halv åtta så sover hon inte när jag ska lägga Vilmer. Men strax där efter så sover hon ordentligt och sen när jag ska borsta tänderna och sätter henne i babysittern efter att ha satt på henne pyjamasen så är hon så här söt! (Hon somnar sen igen när jag lägger henne i vaggan.)

Men idag är Emmalisa lite förkyld och inte så lite, hon snörvlar och nysar stora bobbar!!! En storebror att tacka för det antar jag!!


Kusin vitamin kom på ett kort besök idag. Tilde har ju börjar på dagis och det går jättebra (jag hälsade på henne snabbt idag när jag lämnat Vilmer)!

Vilmer har nya kalsonger på sig som Farmor köpt, nu är det toaträning!!


Måste bara säga att Vilmer ger oss många roliga skratt, idag när vi kom hem från dagis så började han klä av sig på trappan. Han gav mig jackan och sa:

Jag är lite varm ja. Och ryckte på axlarna!!  : )

Ord som används mycket nu är kanske och väl. Det roliga är att han oftas får in dem på precis rätt ställe.


 
 
Ingen bild

farmor

18 september 2008 21:19

Vad fina ni är mina tre små hjärtan

Tycker att lilla Emmalisa börjar bli lik sin storebror.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards