bobos

Direktlänk till inlägg 1 september 2010

Onsdagen som bara susade förbi!

Av Lena - 1 september 2010 20:52

Idag kunde jag mycket väl ha cyklat i vinterjacka, mössa och vantar till jobbet och när jag cyklade hem från jobbet hade jag kunnat ha shorts och linne! : )


När jag slutat så hämtade jag Emmalisa på dagis. Farmor hämtade Vilmer för jag och Emmalisa skulle ha mamma/barn-gympa med Jönsson och Tyra!


Roligt att bara vara utanför gympahallen!

  

       


Tyvärr tyvärr kom det inte en enda mamma! Det kändes inte kul, vi får marknadsföra detta bättre!

  

Men Emmalisa och Tyra hade mer än kul! : )


På kvällen åt vi tacos!

    


Nyduschade och trötta barn i sina sängar!

    


Det tog knappt minuter för båda barnen att somna! : )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards