bobos

Alla inlägg den 18 november 2010

Av Lena - 18 november 2010 23:39

Mm för lite sömn sätter sina spår! : )


Har knappt koll på vilken dag det är!


Men igår så hade jag utvecklingssamtal och Famor var snäll och hämtade barnen på dagis! Tusen tack!


Det blev goda pizzor från la finstestra till kvällsmat!

  

Och godis...

  


Idag kände jag verkligen att jag var tvungen att köpa en ny vinterjacka!

Är en "svartjacka"-människa och hade inte alls en tanke på att köpa en jacka som inte var svart!

Provade tre jackor som det stod emellan! En svart Acne som var jättecool, men för lång, det såg ut som en jacka var ute och gick! Provade en Odd Molly som var mer söt och ganska kvinnlig och så provade jag denna bruna Canda goose eftersom den svarta var slut.

Hrm... jag köpte den för den är underbart skön, men får känna efter om brun funkar för mig!


Vad tycker du?

  


På eftermiddagen var det drop-in på Blåklockan!

Uppgiften var att göra ett porträtt av sitt barn!

    

  

Ha ha är så kass på att rita! Emmalisa gjrode en fin teckning där limmandet var roligast!



Här är Bella avtecknad!     


Hämtade sedan Vilmer när det var dags för att fika!


Vilmer sa redan imorse att han längtade tills han fick leka på Emmalisas dagis!

     


Emmalisa hade även målat ett fint litet hus!

   

Kanske är det vårt hus?


Tilde, Jennie och Isabell var där när vi kom, men hann inte få med dem på bild!   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards