bobos

Alla inlägg den 9 mars 2011

Av Lena - 9 mars 2011 20:41

Två dagar har det varit Grease Audition !


  


Jonas, Åsa och Ola.


Jättekul att sitta med och titta! Roligt att dansa också! : )


Barnen älskar solen och vill inte gå in....

  

Tokungar!


Idag onsdag så lunchade jag men en kär gammal vän Marcus:

  


Trevlig och god lunch!


På eftermiddag så körde vi hem till Åsum där vi fick god mat.

Barnen känner sig så hemma där.

    


På kvällen var jag på föräldrarådet på dagis. Nu är vi fyra från Emmalisas mammasgrupp! Kul!


Tack Farmor och Farfar som hjälpt till med barnen dessa dagarna! : )

Av Lena - 9 mars 2011 00:19

Men just nu har vi GreaseAudition till sent på kvällarna dirket efter jobbet så just dessa dagar är det vad man hinner! : )


Men så kul det är att få träffa, lyssna och dansa med alla dessa glada männsikor som vill vara med i musikalen.


Vi har en sista audition på måndag, sen ska det var klart vilka som ska vara med.

Jag blir sugen på att vara med, för jag gillar stå på scen, men det faktiskt nästan roligare att vara bakom produktionen! : )


Så ja..återkommer snar igen!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards