bobos

Direktlänk till inlägg 29 april 2010

Klippning, glass och kläder!

Av Lena - 29 april 2010 22:16

Hur vill man helst vakna? Hrm....ja inte som jag vaknade idag i alla fall! Jag öppnade mina ögon och såg:

  

Den kanske inte ser så stor ut på bilden, men inte ens Fredde ville ta den!

Jag har nog nästan fobi för spindlar och mina barn kommer att nog att bli rädd de med, jag kan inte dölja min rädsla! Gud!



Idag så gjorde jag en helrenovering kan  man säga ha ha...nej men mitt skrivbord på jobbet var verkligen överbelamrat med olika saker, så min långlunch idag gick åt till att fixa den! : )


När jag hämtade barnen på dagis åkte vi upp på stan, Vilmer skulle klippa sig!

    

Medans Vilmer satt och blev klippt lekte Emmalisa med min nycklar!

  


Vilmer har ju så otroligt tjockt hår så det tar ju sin lilla tid! : )

Jag bad frisören känna och titta på Emmalisa hår, men det kunde bara få växa nu....yeah! : )


Efteråt gick vi och köpte glass i det ljumna vädret!

 


Vi satt på torget!


Vi gick och shoppade lite....och träffade på Farmor, Farfar och Tilde!

   

De hade så kul i affären, kusinerna! Tack för fina kläder Farmor och Farfar!


Vilmer blev så fin i håret!

   


Emmalisa linslus satt på en stol och sjöng medans jag fotade! Det blev många fota och filmer, här är några!

 Här ser man att hon har fortfarande lite glass kvar....visst! : )


 

Fröken linslus!

    

Så inne i sången!

Visst är det kul!

       


Detta ser ut som ett skolfoto! : )


Emmalisa provade alla kläder...dock hann jag inte fota henne...bara när hon skulle ta på sig alla på en gång!

  

Här tar hon dock på sig det hon hade på dagis! : )


Vilmer ville också testa sina nya kläder och hoppa!

  

Jättedåligt kort, men jag hann inte ta fler, klockan var sent!


Dagens Vilmer-mening:

Han gick in bland provrummen och stack in huvudet i en hytt och sa glatt:

V. Hej du!


Åh... tur att personen i fråga hängde på och hälsade glatt tillbaka! : )

 
 
Ingen bild

Sandra

29 april 2010 22:54

Exakt den outfiten från Lindex har Vera också. Så fint med det rödvit-randiga.
Underbara foton på dina vackra barn. Det där Emma-Lisa ler med hela ansiktet var fantastiskt.
Ha det gott! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards