bobos

Alla inlägg den 5 april 2010

Av Lena - 5 april 2010 23:21

Jag har haft så ont i magen i natt, små kramper skulle man kunna kalla det. Jag har ju haft så ont innan att jag fått åka till sjukhuset och fått smärtlindrande, då trodde de att jag kanske hade tarmvrede. Men det är jätte längesen jag hade det sist och jag hoppas att jag aldrig får det igen. Ni som fött barn, det är ingenting mot dessa andra magsmärtorna, jag tycker de är mer än 1000 gånger värre!


Men det jag hade i natt var mer som kramper i vågor som gjorde att jag inte kunde sova! Och sen kom Emmlaisa in och hon vill ligga så nära och ibland med ena armen om eller halft uppe på magen!


Vilmer följde med Farmor och Farfar till gamlaFarmor Edit (Freddes farmor). Han hade haft superkul!


Emmalisa tycker det är jättekul att leka med spade och spann inomhus;

       

Hon gräver i leksaker! : )


Vi åkte en sväng på konstrundan, en tur till Bromölla och sen en sväng till Åhus där vi åt lite lunch. Fredde åt sill med mos vilket är en klar favorit hos honom.

  


Själv åt jag en bakad potatis med skagenröra! : )


Vi tog en sväng till växthuset och köpte utekrukor och lite annat!


Jag hade vunnit två biljtter till handboll ikväll och hade gått om jag inte haft så ont i magen. Synd, där rök mitt lilla pris! : (

Men vi bestämde då att vi skulle premiärgrilla korv....vilket senare inte blev av eftersom det var kallt och försent!

Men den som väntar på något gott....


Idag så tog jag fram badbaljan (lite liten egentligen) och båda barnen badade i den! Så kul de hade! Riktigt roligt att se dem så glada ihop! Efter badet var det den obligatoriska nakenfis dans/leken i vardagsrummet! : )


Ska nu gå upp och kolla på en film och hoppas att jag INTE får mer ont i magen!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards