bobos

Alla inlägg den 1 april 2010

Av Lena - 1 april 2010 21:35

Om det är någon dag som är godisens dag så är det väl ändå idag!

Såklart är ju de övriga 364 dagarna godisens dag enligt mig! : )


Godis på jobbet så klart!

   


Gott!

Idag har Vilmer varit och kollat om han har halsfluss och nej, det har han inte! Han är dock lite hängig, snuvig och inte alls hundra än!

BLI FRISK NU!!!!


Fint och köra från jobbet idag.... PÅSKLOV!


På kvällen var på kalas hos Jennie som fyller år idag!  

  


Jennie är så fin med sin gravidmage! : )


Det bjöds på jättegod mat! Farmor och Farfar var också där och Jennies mamma och pappa!

           


Jag ville ge Tilde ett påskägg, och då var jag ju tvungen att ge Vilmer och Emmalisa också! ( Det är inte det att jag inte ska ge dem, men de ska ju få sina sen! ) Så jag köpte tre ägg och fyllde dem med godis! : )

    

Det blev äggjakt efter maten! : )


Tilde blev jätteglad!

  

Vilket var ju bra eftersom det var till henne det var från början! : )


Farmor och Farfar hade med sig fina hinkar och spadar till alla tre barnen! TACK!


  

Vilmer och Emmalisa sitter jätteofta så med benen i kors!


Vilmer blev för trött så han och Fredde åkte hem. Vilmer hade somnat när Fredde startade bilen! Då är man trött!

    

Emmalisa och Tilde äter glass!

Kolla in Emmalisas ben, de är på väg att läggas i kors! : )


Som vanligt på lurardagen lurade jag Farmor! : ) Och idag lurade jag även Mormor! : )

Själv tror jag inte att jag blivit lurad, vad jag vet! : )


Ha en skön PÅSK! : )

Av Lena - 1 april 2010 21:23

På onsdagen så var Vilmer i Tyringe och vilade upp sig idag!


Så när min jobbdag var slut så åkte jag till Tyringe och åt kvällsmat!

  

(taget med iphone)


Gott!


När vi körde hem kände vi att det var likabra att kolla om Vilmer har halsfluss eller inte. Åkte till Åsum och lämnade Emmalisa. Dessvärre har ju akuten bara mottagning för riktigt akut sjuka. Så....

Vi åkte inom Maxi och Vilmer fick välja en glass och sen åkte vi och hämtade Emmalisa!

När vi kom hem så var barnen jättetrötta... klockan var mycket!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards