bobos

Alla inlägg den 14 april 2010

Av Lena - 14 april 2010 21:18

Idag har Emmalisa varit på sin allra första utflykt med dagis! De åkte buss och lekte i skogen! : )


Ja, idag har jag varit inne på kick-pedagogcenter och pratat om betyg och bedöming, kom tillbaka och hade dans och se hade jag läxhjälpen idag istället för en kollega och sen pratade vi läromedel i ämneslaget! Så.... nja, det känns inte som jag jobbat idag utan bara fixat med annat! : )


Körde till gympan där Farfar var med Vilmer och sen åkte vi till genrepet med C4-gymnasterna!


  

Så söt var Vilmer när satt på bänken i idrottshallen och väntade på mig!


När vi kom hem till Farmor och Farfar och Flisan så beställde vi....

  


Så gott när man äter det! Tyvärr äter man alltid lite förmycket och ja... så dumt!


Dagens Vilmer-mening:

Innan sängdagss så badade barnen och Vilmer säger:

V. Mamma jag ska bada tills min rumpa är som ett russin!


Och då flickar Emmalisa in med:

E. Som ussin!


: )


__________________________________________________
__________________


Kommentar:


Sandra


Nu blev jag ju hemskt nyfiken på varför ni är ute och kör bil på kvällarna.... Tänkte på det när du skrev att ni tittat på solnedgången från bilen häromdagen. Låter skumt :)
Det får du nog berätta snart innan jag spricker, he he.
Kram




SVAR:

He he... ja såklart är det lite skumt att vi åker runt i bilen på kvällen och kollar solnedgång! Jag ska berätta!

Vi hittade en fin sjötomt i Österslöv! Det är verkligen superfint och läget är toppen! Så ska vi bo.....någon gång! På en tomt har ju någon byggt vad vi kallar ett drömhus. Men vi känner att vi inte är redo att lämna stan än, vi ska ju fixa med huset nu stensätta i vår och putsa på sikt! : ) Men vår dröm är att bo så vid en sjö eller hav kanske! : )

Men tänker mer man smart så kan blir det ju en massa körande med tonårsbarn till stan hit och dit om man bor en bit på landet.... : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards