bobos

Alla inlägg den 4 april 2010

Av Lena - 4 april 2010 21:35

Dagen började med ett dubbelt träningspass för mig, ja, jag och Jönsson körde med gymnasterna och sen när det var slut kom showdansgruppen som jag gör en dans till! : )

Medans jag var där tog Fredde kort på Emmalisa:

  


På eftermiddagen så var vi bjudna på till Farmor och Farfar på middag!


Tilde, Jennie och Henke var också där!

Barnen lekte med lera:

  Emmalisa!   Tilde!   Vilmer! 

Alla tre var i fullfart med lerbaket!


Vi åt jättegod mat! Förrätt, huvudrätt och efterrätt och sen åt jag en massa godis vilket gjorde att jag blev lätt illamående! Ah..amtör... he he jag vet!


Så när tårtan kom fram...

   


Orkade jag inte mycket!

Tack för mycket god mat och en trevlig eftermiddag!


Ah.... nu har jag och Fredde bestämt att vi inte ska äta en massa godis och kakor och bara äta mat! Ha ha det vet vi alla att det bara är som vi säger nu, men just nu skulle jag kunna skriva på ett papper som säger att jag aldrig mer skulle äta godis! : )


Barnen fick påskägg fyllda med godis och de orkade inte äta upp dem  så jag tror de är lite mätta på godis de med! Vi kan ju alltid hoppas! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards