bobos

Alla inlägg den 7 april 2010

Av Lena - 7 april 2010 21:34

Så underbart att vakna till strålande sol! : )

Så underbart att barnen kan slappa i våra sängar med Saltkråkan på tv:n...det ger oss en timme till att morrna sig!

  


Vi gjorde oss klara och kolla in hur sur Vilmer är för att Emmalisa måste sitta så nära  hon bara kan:

  


Såklart skulle Emmalisa också ha sin cykelhjälm på fast hon skulle åka i vagnen!

   


Jag vill ta av stödhjulen, men ska låta Vilmer cykla in sig lite först. Han har ju inte cyklat på nästan 3 månader!


Vi träffade många roliga personer vi pratade med på vår lilla tur!


När vi kom hem sov Flisan och jag och Vilmer åt lunch ute! Så härligt!

   


På eftermiddagen idag kom Mormor och Morfar och passade barnen så jag kunde åka till jobbet för att träffa ämneslaget! Vi skulle planera och kolla upp saker inför höstterminen! Tack Mormor och Morfar för att ni var här hos barnen! : )


Dagens Vilmer- mening:

Medans jag var inne och lagade till lunch var Vilmer ut i trädgården och fixade och såhär säger Vilmer:

V. Mamma jag jobbar här, fast när jag blir stor jag bli doktor eller polis!


Ha ha. .stackar Vilmer om han inte hade haft större ambitioner än att jobba i sina föräldrars trädgård. Ha ha och hans "jobb" var att samla pinnar och lägga dem i en hög! : )


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards