bobos

Alla inlägg den 12 april 2010

Av Lena - 12 april 2010 20:43

Söndag:

Jag var och tränade med C4-gymnasterna på morgonen!

Efter lunch så åkte Fredde och fixade lite grejer, Emmalisa sov och jag och Vilmer var i trädgården och busade! Mycket fotboll och cykling! : )


När vi väckt Emmalisa vid halv 4...ja, jag vet tre och halv timme och hon hade kunnat sov längre... så åkte vi till Åsum!


Där var Tilde! Idag var det däckbytardag!


  

Det grillades för första gången i år! Mycket gott! : )


Det blev glass till efterrätt!

    

Kan man vara annat än glad? He he..men ser att vi måste klippa Vilmer!Det är bättre med Emmalisa för hennes hår sätter vi bara upp! : )


  

Tilde gillar också glass!   


Sen blev det en tur till lekplasten!

  

Vilmer vill inte var med på kort... så trist! Men denna damen vill gärna!


Tilde var så cool i sina fina glasögon!

  


På kvällen åkte och in och körde lite dans med Showdansgruppen på C4!


Sen var det hem och ladda inför jobbedag! : )


Måndag!

Åh...vad vi var trötta i morse! Vilmer hade sovit mest men var också trött! Emmalisa la sig kvart över 11 med mig igår! Oj oj... hon var inte pigg, hon vred sig och bara gosade in sig i täcket! Dock flög hon upp när jag och Vilmer gick ner! : )

Båda barnen var så glada att vara tillbaka på dagis efter 2½ vecka hemma! Så de hann knappt vinka och säga hej då!


Själv låter det jättebortskämt och säga det men det känns inte som man har haft lov! Men... ja visst var det skönt att vara ledig! : )


Dagen flög bara förbi och jag hämtade barnen på dagis! Så härligt att se alla ute på gården leka och busa i solskenet!


Vi gick ut i trädgården och åt lite äpple och lekte!

    


Känns så lyxigt att vara ute! : )


  

Nu åker alla sommarleksaker fram! : )


På kvällen så åkte vi en tur i bilen när solen gick ner! Så mysigt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards