bobos

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Lena - 6 april 2010 22:24

Idag är den första dagen på påsklovet! Yeah!

Det var tvättdags! Nu är det slut på ursäkter... he he nu står maskinerna bara och väntar : )


Camilla undrade om vi vill komma och leka, vi skulle få besök på eftermiddagen så jag tyckte det blev körigt, så Camilla, Alexander och Felix kom hit och lekte!

  


Här leker grabbarna med piratskeppet! Emmalisa lekte med sin dockvagn, som hon först körde i mitt ben och snubblade och fick skatet rakt på kinden som blev blå. En halv minut senare ställer hon sig i vagnen och ramlar ner på golvet!

Svullen näsa, näsblod och så blödde hon i munnen!

Ah... så ont det gör i hjärtat när barn slår sig så illa , det skriket är helt annat än när de trillar och bara slår sig lite grann!


Vid middagen så skulle inte Emmalisa inte ha haklapp....då blev det såhär:

  


Vi gick bort till lekplatsen!


  


När vi kom hem fikade vi ute! Så nice!


  


Så härligt, när vi satt där så tittade solen fram lovley!


På eftermiddagen kom Lööw och lille Erik!

  

Han är snart 4 månader! Känns evigheter sen Emmalisa bara satt still! : )


Vi åkte sedan tillsammans och handlade på Maxi. Vilmer var i minihuset och vi gick med vagnarna och Emmalisa gick vid sidan idag! Det gick jättebra! : )

Så kul, Lööw skulle gå iväg och hämta något och jag hade både hennes och min vagn och Emmalisa gick iväg så jag var tvungen att dra båda vagnarna och gå efter henne. Då träffar jag en tjej som varit med musikalerna som jag dansat i! Ha ha... Erik låg i sin bilstol i Lööws vagn och när tjejen ser att jag drar runt båda vagnarna efter Emmalisa tittar hon frågande på mig och undrar om jag har ytterligare en! ha ha ha ... jag var ju gravid sist vi sågs på Tarazn! ha ha hon måste tro att jag alltid är gravid! : )

Lööw---> Tror du jag kom ihåg att köpa bananer? ---> Nej, så vi fick ta en tur bort till sommarlust också! : )


På kvällen gjorde jag flygande jakob! Var sugen på det redan när jag vaknade! : )

Jag bjöde hit Farmor och Farfar till kvällsmaten!

  

Som ni ser sitter Emmalisa naken och äter! Jag är helt emot att klä av barnen när de äter, men efter lunchen tänkte jag att denna såsen sätter sig inte så fint på en vitrandig tröja!

Tro ni hon spillde på sig? NEJ inte något! : )


Dagens Vilmer-mening:

Farmor ville ge varsen liten peng till Vilmers och Emmalisas börsar! Farmor frågar då Vilmer hur många pengar vill du ha?

V. TUSEN!


Ah... ha ha varför inte dra till rejält direkt? ha ha ha


Äntligen är mitt magknip över! Yeah!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards