bobos

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Lena - 12 september 2011 22:38

(grease på svenska i rubriken)

Så hörs inuti mitt huvud mest hela tiden! : ) Men kul är det, nu börjar hela musikalen ta form och vilket härligt gäng!!!

Har inte hunnit blogga för i 16 timmar i helgen tillbringades på teatern! : )


Men här kommer lite bilder.

Lördagkväll, Vilmer är hos Elias och leker och Emmalisa gör sig redo för en tur till Maxi.

  Hämtade Vilmer hos Elias och vi cyklade hem halv 9!!! ( jag vet galet!) måste höja cykelsadeln till Vilmer, han slår knäna i styret stackarn.  

Fredde hade gjort en himelskgod raberberkaka, krämig och syrlig! Lovely!

  Söndagmorgon....någon liten tjej smyger ner och tar Vilmer nintendo...  

Denna söndag tillbringade jag på teatern, Vilmer lekte med Elias hemma hos oss och Emmalisa var med Farmor och Farfar hos gamlafarmor Edit.

På kvällen när vi alla var samlade i huset blev de tävling vem som kunde klä av sig kläderna fortast och hoppa in i duschen.

  Som vanligt vann Vilmer! : )  Nyduschade och rena njöt vi alla fyra av Freddes goda räkmackor!   Verkligen gott!  

Måndag igen och gympadags.

Har ju en tjej som verkligen vill och tror hon kan göra allt själv!

  

 Och jag kan till viss del hålla med om att hon kan mycket! : )

 

Vilmer är sugen på att spela Fia med knuff!

 

Jag har avslutat denna härliga måndag på teatern med musikalen Grease! Ladies and Gentlemen... detta får ni inte missa! : )


Vill du förnya ditt hem?

Du kan köpa detta fina bordet (sköna hem) och fyra stolar (mio) till bra pris! Nyskick! För mer info så hör av dig!

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards