bobos

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Lena - 15 september 2011 22:50

Idag ska Vilmer ta sitt allra första skolfoto.

  Såklart fick han ha en fin skjorta på sig! : ) Syns kanske inte på bilden men han är såååå nöjd att han fick stå först i kön ner till frukosten!

Nu får jag cykla, nu har det höjt priset från 10kr till 20kr där jag parkerade bilen så nu är det cykel som gäller! : ) Vilket går snabbare än att köra! : ) Men när jag jobbat så hämtade jag Vilmer, cyklade hem och fick ta bilen och köra och hämta Emmalisa och till Maxi...

Little sister & Big brother!

  Efter att ha lekt i minihuset så ville Vilmer fortsätta att rita på sin Toy Storyteckning.

Ha ha när jag och Vilmer tittade på denna bilden skrattade vi åt att hans ögon ser roliga ut! : ) Kul att Vilmer är så stor att han kan se och skratta åt det!

Emmalisa underhöll men musik! : )

Det blev lite stressigt att handla och laga mat och hinna äta innan jag och Fredde skulle gå på föräldramöte på Vilmers skola. Tack Farmor och Farfar som kom och åt och la barnen! : )


Ja, denna bilden är tillängad mina kollegor som skrattar åt mig hur mycket och hur ofta jag ätar godis! Så yes... det blev en påse även ikväll MEN!!!

Har varit och hämtat ett formulär för ansökan om TRÄNINGSKORT!....aaa bra va??

...ska bara se till att lämna in den också! : )


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards