bobos

Direktlänk till inlägg 18 april 2012

Vilmer och Emmalisa.

Av Lena - 18 april 2012 21:55

Just nu så leker Vilmer och Emmalisa fantastiskt bra tillsammans! De gör allt tillsammans! Imorse när bara jag och Vilmer gick upp (Emmalisa och Fredde hade ju en fin sovmorgon), då frågar Vilmer om han inte får väcka Emmalisa för han vill leka med henne. Det gör mig glad i hjärtat!

Här fixas det lite mellis.... Emmalisa är inne i med att ha olika vantar, olika strumpor....

 

Fint av dem att lösa det med två smörknivar. Men Emmalisa... hur mycket skinka ska du ha på mackan?

   

E. - Eh....jo Mamma.... Så kommer hennes lillgamla förklaring om varför hon har en 7 skivor på mackan....

Allt ska göras tillsammans... jag känner ibland att det är för bra...får kolla till dem och se så det inte busas!!

   

Men de leker hur bra som helst ihop!

 

Mellis igen för Vilmer och Emmalisa spelar på datorn, men vi måste sitta nära....

 

Idag hittade de en gammla present, där man målar pusslet själv och sen pusslar. I nästan en timme höll de på att måla och prata om hur de skulle göra.

 

Har förövrigt vikt 1 miljon klädesplagg från vår tvättstuga : ) Men några var försmå för Emmalisa som vi ger iväg och Emmalisa var överlycklig för de kläder som är försmå till Vilmer som hon får. Det är ju så hon är ju lite "fylligare" så hon fyller ut kläderna så de passar henne! : )

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lena - 28 april 2018 22:10

    På loven träffas vi kollegor : )Marianne & jag fick till en lunch, fantastiskt att vi kunde ta kaffet ute i solen.     Jag & Lööw åt en liten middag på Pinchos. Ville träffade skådespelarna i Klassen, På klubbtävlingen ble...

Av Lena - 3 april 2018 11:38


Vilken tävling... så otroligt roligt, nervöst & ångestladdat. Är glad & väldigt förvånad att jag vann min åldersklass både i Sverige & i norra Europa. Tävling gjorde mig otroligt taggad att sikta mot nya mål : ) ...

Av Lena - 3 april 2018 11:34

Jennie bjöd på en väldigt god buffé när hon fyllde år. Sista dagen backarna var öppna i Vallåsen... då passade vi på att träna skidåkning i strålande solsken.Tjejerna var hur duktiga som helst.Fjällen nästa ...Jennie var såklart med... även om h...

Av Lena - 3 april 2018 11:30

Emmalisa var med i en liten mixkonsert. Duktiga elever från musikskolan. Gympatävling i Staffanstorp. Både individuellt & i trupp.     En otroligt rolig kväll i Helsingborg med Camilla, Helena, Sofia, Therese & Victoria. ...

Av Lena - 26 februari 2018 11:07

Ett norskt klädföretag hittade mig på insta & ville sponsra med lite fina träningstaights, TACK! Kristianstads egna Chessgäng åkte till Köpenhamn för att titta på deras version av Chess : ) Lite smörrebröd & danska godsaker.Naturligtvis ...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards